Mina fina vänner

Idag har det varit en toppen Torsdag :). Tog lite sovmorgon och åt en väldigt god frukost. När klockan var 12 så begav jag mig ner emot stan för att möta  upp mina fina vänner Sanna och My ♥.

Vi gick till älskade Espresso House, där fann jag något nytt att smaska på. Det var en chokladboll med smak av mint och polkasmak. Den var väldans god, skulle kunna vara en ny favorit.


Vi satt en lång stund och fika :). Med tanke på att vi inte setts på länge så hade vi massor att prata om ♥

Min fina vän Sanna

Min fina vän My och jag

Tack ni rara för en helt underbar dag :)

Det är liksom sådana som ni som förgyller mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv för en supermys dag hjärtat!<3

2011-11-01 @ 08:13:09
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0