Äntligen är de mina!


Har tittat som en tok efter dessa skor. Tittade på stan och de hade bara storlek 37 kvar då, testade men vilket jag trodde så var de allt för stora. Sen var jag igår på Maxi inne i Hm och där fann jag dem. Som tur var fanns det en enda 36 kvar vilket då var meningen att jag skulle köpa dem.

Tyvärr kunde jag ej lägga upp bilder på dem så ni får helt enkelt hålla utkik efter mig :).


Annars händer det inte så mycket, vi längtar som den tills vi åker inte alls långt kvar nu ♥. Har jobbat 3 dagar i sträck nu så  bara 5 dagar kvar sen är det semester för min del :).

Ligger just nu i sängen bredvid min älskling med en STOR godispåse emellan oss, nu blir det film och massor av mys ♥.

Ta hand om varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0