Det där med lön...


Ja angående min rubrik så är det väldigt faschinerande hur man kan göra av med pengar så lätt. Jag och älsklingen var på stan idag och kom hem med påsar med massor med roliga saker och där med mindre pengar på kontot.

Det  är ju inte bara nytt man köpt heller, det är ju även räkningar som ska betalas också, men så är det :).

Nu händer det inte alls mycket iallfall blir att mysa framför en film och bara vara :). Måste bara skriva att jag såg Tack för musiken och nyss och gästen där var ingen mindre än Lars Winnerbäck :). Jag älskar verkligen hans låtar och nu när jag såg på programmet kom det gamla minnen tillbaka, minnet när jag såg honom live. Vilken känsla, vilken ofattbar stund.

Tänkte jag skulle skriva en textrad ifrån den låt som är bäst, men har nu suttit och lyssnat på dem och med handen på hjärtat kan jag ej välja. Alla är de bra på olika sätt, man minns när man har lyssnat på dem vid olika platser, stunder och minnen bubblas upp mer och mer. Känslan av hur man hörde just en låt och man kände sig såväl igen sig i situationen. Det är minnen och minnen det lever vi på ♥.




Kommentarer
Postat av: Diana

Lars Winnerbäck är väldigt bra och har fina texter. :) Fin blogg du har förresten Ella! Kram/ Diana

2011-09-25 @ 07:19:16
URL: http://diiaanas.blogg.se/
Postat av: Ella

Ja hans texter är verkligen fenemenala :). Kul att du titta in på min blogg :D, tack du är rar du :) kram

2011-09-25 @ 10:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0